.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذکر دو نماینده در مجلس به احمدی نژاد

يك عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در تذكري آيين‌نامه‌اي گفت: رييس‌جمهور بايد اسامي وزرا و مشخصات و سوابق آنها را به مجلس بدهد و هيات رييسه‌ آن را اعلام وصول كند، اما اتفاقي كه در اين دوره افتاد نادر بود.

به گزارش ايسنا، حشمت‌الله فلاحت‌پيشه در تذكر خود با استناد به ماده 188 آيين‌نامه داخلي مجلس گفت: ‌در اين دوره اسامي وزرا از طريق رسانه‌ها اعلام شد در حالي كه به طور طبيعي بايد به مجلس ارائه مي‌شد و اين يك اتفاق نادر بود.

وي خطاب به رييس جلسه گفت: اين كار ضربه به شانيت مجلس بود و انتظار آن بود كه شما در اولين نطق خود پس از اعلام اسامي، گريزي به اين موضوع مي‌زديد.

فلاحت پيشه ادامه داد:‌ البته ظرفيت مجلس را بالاتر از اين مي‌دانم كه اين مساله در راي اعتماد دادن به وزرا تاثيري بگذارد، اما به خاطر شانيت مجلس هم كه بود بايد اين موضوع از طرف شما مطرح مي‌شد.

بنا بر اين گزارش حجت‌الاسلام والمسلمين ابوترابي‌فرد كه رياست جلسه‌ علني امروز را بر عهده داشت تذكر فلاحت‌پيشه را وارد ندانست و گفت: هرچند كه روال بر اين بوده كه روساي جمهور ليست را به مجلس معرفي مي‌كردند و از طريق تريبون مجلس مردم در جريان قرار مي‌گرفتند، اما اين منعي را براي رييس‌جمهور ندارد كه پس از ارائه ليست به مجلس از طريق رسانه‌ها آن را معرفي كند.

همچنين مصطفي كواكبيان نيز در تذكر آيين‌نامه‌اي با انتقاد به رويه‌ رييس‌جمهور در معرفي وزيران پيشنهادي از طريق تلويزيون خواستار بيان تذكر شد، اما ابوترابي‌فرد مانع بيان تذكر وي شد و گفت: اگر صحبت‌هاي من را گوش كرده باشيد پاسخ شما داده شده و ديگر نيازي به اين تذكر نيست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.